Elin Linde

Rösten försvann

Kategori: Allmänt

Just nu ligger jag i soffan och försöker kurera mig själv. Jag har känt mig lite halvdålig i flera veckor utan att något brutit ut men ändå har kroppen känts hängig. I söndags kände jag mig inte så bra och halsen började göra ont. När jag vaknade igår hade halsen blivit ännu värre plus att rösten var borta. Det gör sådär ont att svälja och så kan jag knappt prata. Aja, jag hoppas det är är peaken på känslan jag haft en flera veckor nu och att jag kan bli helt bra sedan. Känns dock lite segt att jag knappt kan prata när jag ska till Gävle på intervju i morgon men det löser sig. Annars är det inte så mycket som händer. I helgen var det jobb med laget som gällde, tittade på bio och var på Bastard burgers med Johannes och under veckan gjorde jag det sista på mitt ex-jobb, utefter den feedback jag fick från examinator. Ikväll har vi visning på vår lägenhet så vi ska fly hemmet. Jag hoppashoppashoppas att vi får några intressenter! Kram på er. 









Kommentera inlägget här: