Elin Linde

Dags för nya tag

Kategori: Allmänt

Jag är äntligen frisk igen efter att ha varit sjuk ända till fredagen. Hurra så skönt och äntligen kan jag ta tag i mitt liv igen. Igår firade jag mitt tillfrisknande med en liten känna-på-tur på skidor med Johannes och Enok i skogen. Vi tajmade solen och hade det fint! Sen planerade vi inför Irland som väntar om två knappt två veckor. Lagade mat och tittade på mello på kvällen. Idag var det match som stod på schemat och jag fick vara med på bänken (inte jättegott om folk och därför var jag med) och jag fick spela nästan hela andra halvlek. Haha, det kändes att jag inte rört på mig på en vecka kan jag säga. Men det gick bra ändå! När jag kom hem duschade jag och sen begav vi oss till Lina och Jakob för att fika med dem och Alin och Jens. Väldigt mysigt och kul! Resten av dagen har vi bara chillat. Ikväll blir det nybakat bröd till fikat och det ser jag fram emot. Kram på er! 





Kommentera inlägget här: