Elin Linde

Snabba puckar

Kategori: Allmänt

Tiden går så fort att jag knappt hinner med. Förra veckan presenterade jag mitt examensarbete och sedan dess har jag haft en så go känsla i kroppen. Jag är liksom klar! Det gick bra och jag är så glad att vänner och Johannes var där och lyssnade. Nu håller jag på med det sista i rapporten och sen är exjobbet finito. Förhoppningsvis iallafall. Tjoho. Det är dessutom jättekallt och superfint ute vilket är härligt. I övrigt är det sig ganska likt. Jag tränar och håller på och så har jag börjat sticka. Jag är nästan klar med en babytröja (har halsen kvar med jag vet inte hur jag ska göra) och så har jag börjat på en ny. Jag önskade mig stickor i julklapp med syfte att byta ut telefonen med handarbete istället och än så länge har stickningen vunnit. Ikväll är det träning som gäller. Hoppas ni får en fortsatt fin dag. Kram. 












Kommentera inlägget här: