Elin Linde

Pow pow

Kategori: Allmänt

Alltså de senaste dagarna har det snöat, snöat och snöat. Så underbart och kaosigt. Förutom att snön har fallit så har det hänt en massa annat också. Typ som i lördags då vi hade träningsmatch mot pojkar 03 och förlorade. Dessutom sträckte jag vaden vilket gjort att jag varit tvungen att det det väldigt lungt. Tråkigt och jag hoppas den blir bra snart. På lördagen var vi ett gäng som skulle fira Jakob genom att grilla. Jag fick dock stanna inne och vänta på senare delen av firandet som gjordes hemma hos oss. Då hade jag bakat semlor under dagen som vi åt. Mums!!! I söndags gjorde jag typ ingenting på grund av vaden. Eller jag satt stilla och stickade och kollade på TV. Igår var det måndag och på förmiddagen jobbade jag. Sen på kvällen hade vi träning men jag körde bara överkropp. Just nu sitter jag på bussen på väg till skolan och jobbet. Hoppas ni får en fin dag! Kram. 







Kommentera inlägget här: