Elin Linde

Onsdag

Kategori: Allmänt

Tiden går så fort alltså, redan onsdag och vi har därmed passerat halva veckan! Skolveckan alltså. Idag började jag dagen med att jobba, sedan hade vi föreläsning och när den var klar fortsatt jag att läsa på skolan ett tag. Gick ut med Enok i det strålande (med kalla) vädret och sedan for jag hem. Hemma gar jag suttit och läst hela eftermiddagen. Vid fyra slog jag ihop böckerna och började laga mat iställetz gjorde en linsgryta med råris till. Johannes kom hem och nu har vi käkat. Senare ikväll har jag träning och när jag kommer hem sen så ska vi äta semla. Mums! Kram på er. 
Nya joggingskor som fotbollen bjussar på. Jag tackar!

Mina nya fina fotbollsskor som jag alltså fick (!) av klubben!


KOMMENTARER:

  • Mamma säger:
    2018-02-23 | 08:23:02

    Wow...... det är till att ha kommit upp bland eliten.
    Grattis Elin och kramar från kära mor.

Kommentera inlägget här: