Elin Linde

Halvers

Kategori: Allmänt

I morse när jag vaknade upp kände jag mig inte riktigt helt 100. Jag sov så länge jag kunde, och preppade med halstabbletter och ipren. Jag vill verkligen inte vara sjuk just nu, så gör allt för att bemästra bacillerna. Gick en sväng med Enok i kylan, så kallt men så fint. -25 grader var det i morse, burr. Jag for en sväng till skolan och föreläsning för att sedan åka hem igen direkt efter. Här hemma gick jag lunchpromme med Enok och efter det har jag bara legat. Somnade en sväng också och vaknade till mörker där ute. Johannes kom precis efter uppvaknandet och jag ska fortsätta dagen med vila. Jag hoppashoppashoppas att jag känner mig frisk i morgon så jag kan träna. Men men, får väl vänta och se. Klem på er!
 
 
Lite bilder från i lördags och Jakobs kalajs. 
Kommentera inlägget här: