Elin Linde

Debate

Kategori: Allmänt

En somrig bild bara för att.

Idag hade vi en debatt i klassen och det hela gick ändå helt ok. Ganska så kul att debattera faktiskt. Bra övning för att utveckla språket dessutom! Efter lunch på skolan gick jag en promenad med Enok och sedan jobbade jag en sväng. På vägen hem stannade jag och handlade och så fort jag kom hem satta jag igång med matlagning som Johannes anslöt till. Maten hann dock inte bli klar så fick käka matlåda innan jag skulle iväg. Vi är med o ett projekt med fotbollen där vi ska lägga till kultur för att utveckla vår sammanhållning.  Så idag var det uppstart och det kommer nog bli hur kul som helst. Det kommer ta tid av en redan så fylld vardag men det är bara i fyra veckor. Efter hade vi träning med laget och nu har jag kvällsfikat och är redo att sova. God natt hörrni! 
Kommentera inlägget här: