Elin Linde

Stadsbiblioteket

Kategori: Allmänt

Igår kväll seplade vi dm-final i stormen. Det var ingen lättspelat match kan jag säga och det var hur kallt som helst! Efter ordinarie matchtid stod det 1-1 vilket innebar att det blev förlängning på 10*2. Tråkigt nog lyckades Sunnanå få in ett mål så de vann med 2-1. Huva så ont jag hade i hela kroppen efteråt. Nästan två timmar match och kyla på det kändes kan jag säga. Det blev ganska så sent igår kväll så jag tog mig en liten sovmorgon. Skulle dessutom till stadsbiblioteket som inte öppnade förrän nio så det blev en lugn morgon. Resten av dagen har jag suttit där och läst på till mitt ex-jobb. Vid lunch mötte Johannes upp mig så åt vi lunch på ett ställe som heter Två fiskare. Det var utomordentligt gott och trevligt. Eftee lunch återvände jag till plugg och Johannes till jobb. Vid fyra möttes vi upp på gymmet för ett pass. Sedan hem, ut med Enok, laga mat och nu har vi ledig kväll. Så lyxigt. Kram på er! 




Kommentera inlägget här: