Elin Linde

Tisdag

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag i soffan redo att ta kväll efter en ganska så lång dag. Var på skolan ända till kvällens spinningpass vid 18 så idag blev det en köttardag. Jag ska lämna in min rapport på torsdag igen så vill hinna fixa så mycket som möjligt innan dess. Spinningen gick iallafall bra och var jobbig vilket det ska vara. Nu har vi käkat här hemma, duschat och nu ska jag bara ta det lungt. Igår var dagen ganska så lik den här dagen, bortsett att vi sprang intervaller istället för cyklade. Tja, ganska så vanliga vardagar helt enkelt. Hoppas allt är bra med er! 
 
Nu kommer de sista bilderna från Kap Verde och det är massa bilder på oss. Haha. Jag måste bara säga att Johannes köpte (jag godkände dock) den där klänningen till mig för han ville att jag skulle ha den i Kap Verde. Haha, jag tycker det är väldigt gulligt och fint. Åh, vi hade det verkligen bra. 
 
 
Kommentera inlägget här: