Elin Linde

Regnet det bara öser ner

Kategori: Allmänt

Att jobba i skogen när det regnar är inte det bästa. Det blir kallt och alla papper blir blöta så att det dessutom blir svårt att lösa vad man just skrivit. Trots regn och rusk har vi jobbat på riktigt bra och vi känner oss nöjda! I morgon är sista dagen ute i fält och jag känner verkligen att jag kört mig något. Det är kul att känna så! För övrigt spelade vi match i går som vi dock förlorade. Vi kom tvåa i DM och det är ju inte heller så illa. Tråkigt nog smällde jag i både rygg och bakhuvud så jag först blev alldeles snurrig och sedan fick ont i ryggen. Huvudet är bra men ryggen sämre. Får hoppas att den lägger sig snabbt för på söndag är det dags för match igen! Kvalmatch nummer ett av två. Nu är det sovdags, adjökens!

Kommentera inlägget här: