Elin Linde

Börja vid ett

Kategori:

Idag var jag testat på något nytt för aldrig tidigare har jag börjat skoldagen först efter lunch. Hela denna kusen verkar vara så och det skall bli spännande att se hur det är. Idag var det iallafall fantastiskt skönt, dels hade vi inget att plugga på och så sken solen på förmiddagen. Annars så har Johannes farit iväg på ett läger han är ledare på och det är lite märkligt hur mycket jag kan sakna honom trots att vi sågs sist i morse. Jag antar att jag helt enkelt har vant mig med att han är en del av vårt hem. Han kommer tillbaka på fredag så jah tror att det skall kunna gå bra. Snart skall jag bege mig iväg på fotbollsträning. Hoj! 

Dagens middag bestående av pären, spenat, honungsglacerad selleri och hummus. Mmm! 
En skinande morgonsol gjorde mig glad! 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: