Elin Linde

Måndag

Kategori: Allmänt

Måndag innebär ny vecka och nya möjligheter. Tänk i slutet av veckan kanske vi vet något nytt om jobb, boende och flytt. Tänk om! Idag iallafall startade vi dagen med frukost och sen gick jag på en evettig promenad med Enok. Det hade toksnöat hela natten med riktigt tung snö. Värsta kramsnön alltså. Så det var svettigt att gå för de hade inte hunnit skotta någonstans. Haha. Sedan for jag till skolan och jobbade på labbet. Började lyssna på en podd om människans psyke och jag lärde mig bland annat att ett effektivt sätt att bli kompis med sin fiende är att be den om en tjänst. I samband med att denna utför tjänsten till mig börjar den tycka om mig. Haha, människohjärnan i ett nötskal men så skönt att lösningen är så enkel. Nu i eftermiddag ar jag inte gjort något speciellt. Ska snart börja packa lite inför Irland senare i veckan. När Johannes kommer hem blir det mat, sedan ska vi ha fotografering med laget och sist men inte minst träning. Skönt att mjuka upp kroppen efter gårdagens match. Ha en fortsatt fin dag. 
 
Nu kommer lite bilder från en mysig födelsedagsmorgon igår. 
 
 
Kommentera inlägget här: