Elin Linde

Tillbaka till verkligheten

Kategori: Allmänt

Hejsan!
 
I lördags kväll/natt kom vi hem till Röbäck igen. Efter en vecka hemma hos mor och far var det dags att bege sig hemmåt. Vi har haft det super och bland annat hängt med familjen ich kompisar, ätit julmat, haft minijuafton, firat nyår i Göteborg, tagit promenader, pluggat för min del och haft julklass med Karl. Väldigt härligt! Nu är jag inne på slutspurten med mitt examensarbete och jag ska redovisa nästa tordag. Känns lite pirrigt och knaisgt att slutet är nära. Jag tycker det har varit väldigt kul att skriva men det ska samtidigt bli väldigt skönt att få avsluta det hela. Så, idag har jag varit på skolan en svång för att jobba med det sista. På onsdag ska jag lämna in arbetet till kursansvarige så då ska det vara klart. Annars idag har jag varit ute med Enok och nu är jag hemma. Ska fortsätta lite på min presentation som jag började med förut. Ikväll är det årets första träning med laget vilket ska bli kul. Hoppas di har en fin dag! Kram. 
 
 
 
Kommentera inlägget här: