Elin Linde

Stockholm tur och retur

Kategori: Allmänt

Idag har jag mest suttit på ett tåg. Är ganska så less nu och vill bara komma hem, tur att det är ganska snart iallafall. Jag har varit i Stockholm på arbetsintervju som jag tycker gick helt ok, får se vad det hela leder till. Jag hann strosa lite på stan, äta en ramen (!) och förbereda mig för resan hem. Jag började vid fyra i morse och kommer hem vid tio ikväll. Tjoho. Igår inledde vi dagen med att besöka mäklare inför försäljning. Som vi redan visste är marknaden lite svajig just nu och köparna är lite avvaktande. Jag hoppas hoppas hoppas att vi får sålt den och att det hela kommer gå bra. Vi siktar på det såklart! Sen jobbade jag och när jag kom hem började jag plocka. Hade dock jättefint i huvudet (idag också) och kände mig inte så bra. Men men. Tja, det är ungefär det som hänt sedan sist. Kram. 




Kommentera inlägget här: