Elin Linde

Lite senare

Kategori: Allmänt



Jag skrev ett inlägg här om dagen som jag inte lyckades publicera pga av att hemsidan krånglade. Så, det kommer ju istället. 

Just nu är jag uppe i den där stormen som bara väntar på ett lugn. Sista dagarna här i Umeå ska göras och det innebär ett visst flängande. Jag längtar till på torsdag då jag sätter mig på tåget, blir upphämtad i Sundsvall och sedan åker till fjällen för att gå på tur med Johannes, Britt-Mari och Malin. De sista dagarna är inte bara jobbiga utan också kantade med guld, som tur är. Exempelvis skiner solen så fint och varmt, jag har hängt med bästa Linnéa och mitt lag förbereder sig för seriepremiär i morgon. Jag börjar sakta med säkert förstå att de senaste veckornas packsnde och sinande snart leder till en flytt. Till Gävle, där jag inte har koll på någonting och knappt varit i. Ska bli väldigt spännande att få upptäcka. Jag ville bara kika in här och sägs att jag lever! 


Kommentera inlägget här: