Elin Linde

Sunday

Kategori: Allmänt

Idag har jag tagit det väldigt lungt. Vaknade ganska så sent för kom hem sent igår kväll/natt så det var skönt att sova ut. Gårdagskvällen var förresten väldigt rolig! Efter uppvaknandet tog jag en promenad med Enok, kom hem och käkade frulle, städade och tog det lugnt. Tog en till men desto längre promenad med Enok i skogen och nu på eftermiddagen har jag åkt runt i bilen. Haha, jag tänkte åka på en utförsäljning så begav mig iväg med bilen och väl på plats så hittade jag inte var det var så åkte runt där helt öfrvirrad tills jag vände om och åkta hem igen. Hemma så gjorde jag pizza, åt och nu har jag pratat i telefon med saknade vänner. Snart ska jag bege mig iväg igen och förhoppningsvid hitta rätt den här gången, Johannes kommer hem och jag längtar efter honom så det ska bli kul. Resten av kvällen blir nog bara lugn skulle jag tro. Hoppas ni haft en fin dag! Kram. 
 
 
 
Kommentera inlägget här: