Elin Linde

Fredag

Kategori: Allmänt

Idag har jag gjort något läskigt. Jag har nämlingen skickat in min rapport till mina handledare. Huvvaligen så jobbigt det var att trycka på skickaknappen men nu är det gjort och det känns bra. Det innebär dock att jag måste vänta till på torsdag för att få feedback och nu har jag inte så mycket att göra. Eftermiddagen spenderade jag iallafall i labbet och jobbade i några timmar. Vid fyra mötte jag upp Johannes för spinning och oj så jobbigt det var. Har massa träningsvärk från bodypumpen igår så det var väldigt jobbigt i benen. Kändes iallafall väldigt skönt efteråt. Kvällen har vi spenderat på bildmuseet och friday art där det var invigning av en ny utställning som vi spanat in. Utställningen hette entangled och handlade om vetenskap, närmare bestämt fysik. Det var jätteintressant och kul! För en gång skull fanns det liksom förklaringar till konsten och det blev lättare att ta till sig. Nu är vi hemma igen och nu ska jag fortsätta juta av kroppen. 




\n
 
\n
 

Kommentera inlägget här: