Elin Linde

Friyay

Kategori: Allmänt

Efter en dag i skolan med presentationer kändes det lyxigt att få ta helg. Känns konstigt att det redan är fredag igen. Efter skolan bakade jag briochebröd och efter ett tag kom Johannes hem. Vi gick till Coop, handlade och sedan satte vi igång att mala kött till lammhamburgare. De åts med det nybakta brödet och oj så gott det var. Ikväll har vi såklart tittat på Lets dance och haft fredagsmys. Vi har även tittat på en serie om Irländska slott som vi fastnat för. Haha. Jag ville titta på något där man fick se en glimt av Irland och då var denna serie det enda vi hittade och överraskande nog har vi fastnat för den. Juste, idag fick jag reda på att jag får tillgodoräkna mig en av kurserna jag läst extra vilket innebär att jag kommer kunna sluta i typ januari när ex-jobbet är klart. Hurra på det! 


Kommentera inlägget här: