Elin Linde

Hurra

Kategori: Allmänt

Igår fyllde min fina Johannes år och det skulle såklart firas! Jag hade dock match på morgonen så det blev ett tidigt firande på morgonen med paket och frukost på sängen. Sedan for jag iväg och spelade match mot Umedalen som vi vann med 4-1. Johannes var där  och kollade så vi for hem tillsammans. Hemma bakade jag bullar och så städade vi innan dagens gäster skulle komma. Vi började med att fika. Johannes hade gjort en monsterkaka inspirerad av landet i väst och när vi alla hade provsmakat på den var det som att det sa stopp. Haha. Allt annat på kakfatet blev liksom inte lika lockande längre. Efter fikat tog vi en promenad och gjorde diverse olika grejer. På kvällen lagade vi pizza tillsammans allihopa och hade det trevligt. Ett härligt kalas må jag då säga! Idag har jag mest pluggat hela dagen till morgondagens tenta. Känner mig väldigt otaggad just nu och längtar så till i morgon eftermiddag när det är gjord. Hoppas allt är bra med er! 





Kommentera inlägget här: