Elin Linde

Björnrike

Kategori: Allmänt

Det blev en kort men ack så trevlig vistelse i Björnrike. Vi kom som sagt torsdag lunch och stannade till lördagen. Det blev skidåkning fredag och lördag för oss och resten av tiden spenderades med familjen i stugan. På kvällarna bastade vi och oj så skönt det var för kroppen. Kände att den verkligen behövdes tas om hand. De andra åkte hemåt igår efter frukost men vi stannade kvar och åkte i det fina vädret. Jag hade dock fått ont i halsen så fick åka lite försiktigt. Hemresan hem gick bra förutom att jag blev sämre men det gick bra ändå. Kom hem vid elva-tiden och då gick vi direkt och la oss. Idag har jag vilat hela dagen, guldstjärna till mig. Har varit stålande väder ute men jag har inte orkat gå ut riktigt. Segt att känna sig halvers men skönt med en lugn dag iallafall! 






Kommentera inlägget här: