Elin Linde

Puhu

Kategori: Allmänt

Gaaah, nu är det äntligen klart! Under typ tre veckors tid har jag provtränat  med ett lag här i Umeå, Team Thorén,  och idag har jag skrivit på kontrakt! Det känns nervöst, spännande och superroligt! Tjoho! Är typ fortfarande nervös men det kommer nog släppa ganska så snart. Vi åkte ju ur ettan med Umedalen ifjol och jag kände  att jag fortfarande ville spela på den nivån och började tänka på att kanske byta klubb. Efter nyår så kontaktade deras tränare mig och på den vägen är det. Det har varit många och provtränat och det känns så kul att de vill ha med mig i truppen! Jag vill liksom satsa lite mer och fortsätta utvecklas och det tror jag att jag kommer lyckas med nu. 

Annars är allt bra! Har jobbat, varit i skolan, haft kontraktfika med nya tränaren, käkat och ikväll är det träning. Tänka sig att denna dagen skulle bli såhär. Haha, är fortfarande spänd och nervös men det känns ändå väldigt bra. Det kommer krävas med tid och mer träning men det är jag bara taggad på. Plus att jag har en stöttande och taggad man här hemma och det känns så fint. Han är fin han! 

Hoppas ni får en fortsatt bra dag! Kram. 




KOMMENTARER:

  • Emma säger:
    2018-02-15 | 11:42:47

    Grattis, bra jobbat! Kram

Kommentera inlägget här: