Elin Linde

ÄNTLIGEN

Kategori: Allmänt

Helgen som var gick i julens tema och det satt väldigt fint. Den inleddes med lunch på stan med Linnea vilket var väldigt gott och mysigt. På kvällen var vi hemma och hade det gött. Lördagen inleddes med träning följt av julbord i Vännäs. Det var mitt livs första julbord på restaurang och det var en trevlig upplevelse. Så mycket gott! Gänget som var där åkte hem till oss en sväng för att sedan tillbringa kvällen hos Simon och Rebecca. Trevligt. På söndagen satte vi (läs Jakob) på extralysen på vår bil och på eftermiddagen var vi bjudna på adventsfika hos Linnea och Magnus. Gott och trevligt det med! Tja, ungefär så såg helgen ut. Nu är det tisag och gårdagen var inte mer spännande än att den innehåller skola och spinning. Idag däremot, snön har kommit och jag har ÄNTLIGEN fått reda på tentan jag gjorde i Kap Verde. Jag har som jag kanske nämnt läst en distanskurs i höst och sista momentet var en tenta. Skulle fått reda på resultatet för drygt en vecka sedan utan att det kommit. Men idag! Så nu är det liksom klart (om jag förstått allt rätt) med att jag avslutar mina studier efter ex-jobbet. Sista skoldagen blir väl i slutet på januari då. Crazy. Men som sagt, har inte fått allt bekräftat ännu men ett resultat är ett steg på vägen. Annars idag är det träning som gäller och efter det ska vi ha möte med fotbollslaget. Kramis. 







Kommentera inlägget här: