Elin Linde

En konstig dag

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft och har en ganska så konstig dag. Det är nämligen som så att jag och Robert (min maskinist) blev klara igår med vår sträcka som vi blivit tildelade denna sommar. Det är dock tre veckor kvar för oss att jobba och vi behöver helt enkelt ett nytt ställe att åka till. Det nya stället rekade vi tillsammans med kordinator i fredags som vetat hur läget sett ut ett tag. Planeringen har inte varit den bästa och för att åka till nya stället behöver vi alla markägares godkännande. Jag fick en lista som jag började ringa igår men en del nummer var fel och det var många som inte svarade. Det resulterade i att vi inte kunde börja på det nya stället idag. Så, idag har jag varit hemma och fortsatt försöka få tag på markägare vilket har gått relativt bra. Det är dock en som inte svarar och det räcker för att vi inte ska kunna börja. Får helt enkelt vänta och se hur det hela slutar. Så, förutom att ringa samtal har jag hängt här hemma. I eftermiddag ska Johannes och jag gymma och sedan blir det nog matlagning och sådär. Istället för att ha gemensm gymträning med laget som vi hade i våras får vi ansvara själva för att styrketräna och det innebär att Johannes och jag kan gymma ihop vilket är superkul! Världens bästa Johannes och jag. 
 
 
Kommentera inlägget här: