Elin Linde

Skit också

Kategori: Allmänt

Insåg nu när jag skulle packa att jag inte har hemma mina papper som jag behöver till morgondagens inventering i Saxnäs. Jag trodde jag varit smart och lagt ur dem här hemma men de har råkat hamna på skolan (hoppas jag) så nu måste jag fara förbi där i morgon. Ska, bara att bita i det sura äpplet. Idag har jag varit hos sjukgymnasten för min häl och sedan på skolan hela dagen. Hemma har vi lagat mat och varit ute och ikväll har jag haft fotbollsträning. I morgon bär det som sagt av till Stalon för inventering som jag hoppas ska gå bra och smidigt. Håller tummarna. 

Igår var Johannes och jag ute på en cykeltur och förutom att mitt högerlår låste sig så var det väldigt härligt. For till energicentrum och sedan hem igen. 







KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: