Elin Linde

På tur

Kategori: Allmänt

Just nu sitter jag på tåget på väg hem till Umeå igen. I helgen har vi varit i Stockholm och haft det fint. Det känns också som att det blev ett sista farväl till sommaren. Det har varit super varmt, soligt och härligt! I fredags strosade jag runt i Söders alla secondhand-butiker och insåg att det nog mer handlar om tur än skicklighet att handla på secondhand. Kul ändå! Det regnade och var jättevarmt så jag svettades som en tok under min jacka. På kvällen käkade vi på prime burger och så samlades gänget. Johannes kom från Gävle och möten, Lasse kom från sitt hem och jag kom från Umeå via en dag på stan. Gott var det och kvällen avslutades hos Lasse med glass och godis. På lördagen gick vi upp, käkade frulle, tåg båten till stan och begav oss mot Stockholm stadion för att springa och träna lite. Något jag fått för mig att jag vill göra och jag kan då rekomendera fler att göra det. Efter träning och dusch mötte vi upp Lasse på Mr. cake och fikade gott. Mums alltså! Efter fikat traskade vi vidare på stan. Dagen avslutades på Gossip på söder med fantastiskt god indisk mat. Mumma! Idag vandrade vi först längst med vattnet och sedan käkade vi brunch hos Johannes syster Emma och Araz för att sedan sätta oss i bilen och påbörja hemfärden. Även denna måltid var jättegod.k Åkte bil till Gävle och BM för att hämta Enok. Jag satte mig på tåget medan Johannes och Enok styrde bilen mot Dalarna och möte. 

Här kommer lite bilder i blandad ordning. 


















Kommentera inlägget här: