Elin Linde

Höstguld

Kategori: Allmänt

Tidigt i morse satte jag mig i bilen och åkte först till skolan för att hämta min mapp och mina papper och därefter styrde jag bilen mot Stalon. Var här kanske runt elva, käkade lunch och begav mig sedan ut. Det gick bra och jag hann med hela bäcken idag. Nu har jag bara en kvar. I korta drag var det väldigt blött och otroligt vackert ute. Höst alltså, wow! Så vackra färger. Det började ösregns på väg tillbaka till bilen och jag blev verkligen pisseblöt. Det var skönt att komma in och ta en dusch. Hann även med att käka middag med Linnea och hennes morfar innan de skulle åka tillbsks till Umeå igen. Ikväll har jag varit ute lite med Enok och sedan tagit det lugnt. Tänkte lägga mig tidigt så jag orkar gå upp tidigt i morgon. Kram. 








KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: