Elin Linde

@ Ornunga

Kategori: Allmänt

Just nu sitter jag vid köksbordet hemma hos mamma och pappa i Ornunga. Eftersom jag inte har något att göra i skolan tills i morgon då jag kommer få feedback på mitt arbete passade jag på att åka hem till mamma och pappa. Det har varit väldigt mysigt och härligt! Jag kom med nattåget till Herrljunga i måndags förmiddags och då gick jag till Hårsmars för att vara där resten av dagen. Igår var jag ute på förmiddagen och sprang och promenerade sedan med far och på eftermiddagen kom Hårsmars. Jag hade ett dagsprojekt och bakade mina livs första croissanter. Kul och gott! Igår kväll fick jag även dra ut Karls första tand, haha och jag kände mig mycket stolt. Idag har jag varit ute på en springrund med Enok och resten av dagen är ganska så lugn. Ska till Hårsmars en sväng innan jag och Enok sätter oss på tåget upp till Umeå igen. Det har iallafall varit mysigt att vara hemma en sväng! Efter lite uppehåll med Kap Verde- bilder så kommer en fortsättningen här. Kram på er!
 
 
Kommentera inlägget här: