Elin Linde

Hemma igen

Kategori: Allmänt

Igår kväll satte Enok och jag oss på nattåget upp till Umeå igen. Nu har jag bestämt mig för att det var sista gången i hela mitt liv jag åker sittvagn på natten. Nu fick jag det skrivet också så nu blir det så. Jag lyckades iallafall sova några timmar och Enok skötte sig galant. Mötte upp Johannes i Umeå, käkade frulle och for sedan hem en sväng för att gå ut med Enok och sova ikapp lite. Käkade lunch här hemma och begav mig sedan bort till skolan. Jag jobbade lite innan det var dags att ha möte. Det gick bra och jag har fått lite saker att jobba med så det känns kul. Vi var klara runt halv fem och då for jag hem, gick en promenad med Enok och nu sitter jag här efter att ha ätit. Johannes är på väg till Gävle just nu så vi kommer inte ses så mycket den här veckan. Men men, vi fick ju iallafall umgås på frukosten idag. Annars har jag gått och blivit lite sjuk, har ont i halsen och känner mig hängig. Tror jag fått i mig främmande barnbaciller i veckan. Haha. Hoppas allt är bra med er iallafall! Kram. 
 
 
Kommentera inlägget här: