Elin Linde

Kont

Kategori: Allmänt

Idag har vi haft det soligt, varm och skönt! Det har varit så varmt att jag kunnat gå runt i shorts utan att frysa, hurra på det! Dagen har spenderats framför datorn med försöksplan till mitt examensarbete som jag ska göra i höst. Under sommaren ska jag samla in data och därför behöver arbetet godkännar innan jag slutar för terminen. Det har gått bra och jag har iallafall fått ihop en start. Nu ikväll var jag och Enok på utflykt till Kont. Det är ett ställe vid havet som jag tycker är så himla bra. Härligt var det och Enok fick sig ett premiärdopp i havet. Han har badat här hemma i en liten sjö som bildas av allt smältvatten och där är det förmodligen mycket varamare än i havet. Haha. Det förstår nog inte han. Nu är vi hemma igen och jag ska kika på Lets dance såklart. Förresten, igår hade vi match som vi vann med 10-2 och vi kände oss nöjda med det resultatet. Kram på er. 
 
 
Kommentera inlägget här: