Elin Linde

Vilodag

Kategori: Allmänt

Idag har vi inte haft någon träning och detkänns så skönt att ge kroppen lite vila. Har haft en lugn dag men har ändå gjort en del när jag tänker efter. Bakat bröd, pluggat, gjort granola och gjort mat till Björnrike i veckan. Min familj är i Björnrike nu och åker skidor och vi åker dit på torsdag. Kul. Sen så har vi varit ute, jag har städat och så har vi chillat. Så skönt! Annars i helgen då. I fredags överraskade jag Johannes med date - middag på stan och sedan bio. Kul och härligt med överraskningar! Igår hade jag först träning och sedan käkade vi ihop i laget och på eftermiddagen väntade dans i projektet vi är med i. KUL! Kvällen spenderades hemma och det var så gött. Haha, jag njuter verkligen av fina kvällar hemma när jag väl får dem! 





Kommentera inlägget här: