Elin Linde

Stugmys

Kategori: Allmänt

Just nu sitter jag i en fåtölj i Björnrike, nyss bastad och varm. Idag styrde vi alltså bilen mot Härjedalen och kom fram till lunch. Min familj är här på skidsemester och nu har vi anslutit. Det blir en kort men ändå härlig semester! Idag har jag bara tagit det lugnt och varit ute och lekt i snön med hundar och barn. Johannes tog en sväng i spåret men jag kände att jag behövde vila kroppen. Vi hade nämligen träningsmatch igår kväll och jag är så trött i benen efter den. Vi mötte Umeå IK som ligger i superettan och förlorade, målen kom sista kvarten som ett reslutat av våra trötta ben. Kul med match iallafall! Annars I veckan har jag jobbat, varit i skolan, haft projekt och träning med laget och käkat lunch med några fotbollstjejer som en del i projektet. Kort och bra vecka, nu ska jag njuta av att vara här! 





Kommentera inlägget här: