Elin Linde

Snöstorm

Kategori: Allmänt

Idag började jag dagen med att göra frulle och ge Enok mat. Denna veckan har jag gett mig själv en breakfast challenge just för att komma på nya, roliga och nyttiga frukostar. Kommer en sammanställning när veckan är slut. När vi båda ätit upp gick vi ut på promenad och sedan väntade lite föreläsningar. Slutade innan lunch, for hemmåt  och på vägen hem stannade jag och handlade. Ut med Enok igen och sedan eftermiddagsplugg. Matlagning och även här provade jag något nytt som blev supergott! Linsgryta med smak av curry och koriander, diverse olika gryn/frön och ugnsbakad sej. En härlig och god blandning. Ikväll har vi haft möte med fotbollen och sen gick vi ut i snökaoset och sprang. Enok  var med och han skötte sig bra. Nu har vi kvällsfikat och nu är det sovdags. 
Fina från i helgen <3

Kommentera inlägget här: