Elin Linde

Ny vecka

Kategori: Allmänt

Igår eftermiddag var jag på yoga. Ganska så skönt att sträcka kroppen men inte riktigt den typ av träning jag föredrar kanske. Det blir liksom lite tråkigt och så får jag inte en känsla av att träna. Det gör liksom kroppen med en tjänst och det är ju i och för sig bra det också. På kvällen käkade vi får och sedan gjorde jag lite diverse olika saker. Till kvällsfika gjorde Johannes semlor och chai och det var ett bra avslut på veckan. Mums för semlor alltså! Idag har jag varit i skolan och fortsatte plugget sedan hemma. Innan Johannes kom hem tog jag en liten vilostund och när han kom hem lagade vi mat tillsammans och nu har vi precis ätit. Det blev en gryta på bönor, brocolli, potatis, massa kryddor och kokosmjölk och till det åt vi ris. Gott! Ikväll ska jag bege mig på löpträning med fotbollslaget. Det blir nog jobbigt. Huvva. Kram på er!
 
 
Kommentera inlägget här: