Elin Linde

Monday

Kategori: Allmänt

Oj, så tungt det kan vara att gå upp ur sängen på morgonen alltså. Jag inser varje morgon när jag måste gå upp tidigt att det verkligen är skönt att få sova ut. Tur att det är helg snart igen. Idag jobbade jag innan skolan, sedan hade vi föreläsning, sedan for jag hem och pluggade här hemma. Var ute med Enok också såklart. Vid halv fem for jag heifrån och så mötte jag upp Johannes för ett pass body-pump. Jag tycker verkligen om den träningen alltså! Sedan for vi hem och lagade snabbmat för sedan begav jag mig av igen på löpträning med fotbollslaget. Jobbigt men det är ju den jobbiga träningen som ger mest. Så bra! Nu har vi druckit smoothie och snart blir det dusch innan läggdags. Kram på er!
 
 
Innan body pumpen käkade jag en chiapudding a la Johannes med blåbär, cocos och hunung. Gott!
 
 
Och nu efter löpningen gjorde vi en smoothie med typ allt. Det är det som är så bra med smoothie och mixer. Vi hade bland annat i mango, citron, ägg, grekisk yoghurt, etc. Mums.
Kommentera inlägget här: