Elin Linde

Löven

Kategori: Allmänt

Idag började jag min nya kurs om forest vegetation ecology och jag tror det blir super! Vi slutade halv tolv och efter det satte jag upp postar åt och på Stina och gick ut med Enok. Sen bar det av till gymmet för ett intervallpass på cykel och sedan löpband. Det var jobbigt och kul. Har inte sprungit på jättelänge pga mitt baksida lår så det var kul att påbörja det hela igen. När jag kom hem läste  jag lite till kursen, käkade (blev lite sen lunch) och gjorde lite av både det ena och andra. Sen gjorde jag granola och Johannes lagade mat. Tränade lite med Enok, käkade middag och sen begav vi oss ut i snöstormen! Ikväll har vi tittat på hockey, Björklöven mötte Pantern från Malmö och jag har gått på min första hockeymatch. Det var kul! Haha. Insåg att hockeysupportrar är ett spännande folk. Löven vann med 3-2 på förlängning och kul var det att de vann trots något bristfälligt spel. När matchen var klar begav vi oss ut i stormen igen. Hemma har vi fikat och druckit te och nu är det sovdags. Natti natt! 




Kommentera inlägget här: