Elin Linde

K A L L T !

Kategori: Allmänt

Idag är det verkligen kallt ute! Vår termometer bevisar ytterligare en gång att den har fel för det är inte bara -10 utan det är typ -18 här idag. Härligt ändå! Dock måste vi köpa en ny termometer snart, haha! Jag är dock inte så värst sugen på den där skidturen jag hade planerat att ta idag men fem kilometer ska jag nog klara av ändå. Behöver inte åka så snabbt så att jag kan skippa de där riktigt djupa andetagen. Annars har jag det bra. I tisdags skrev jag tenta och resten av veckan skulle ägnas åt att skirva klart en uppsats, vilket jag gjorde innan jul. Jag kände mig själv rätt där och visste att jag inte skulle vara så värst sugen på skola dessa dagar. Så igår åkte Enok och jag till Tavelsjö för att åka på deras isbana och idag har vi varit ute här på Röbäck i kylan. Jag har bakat lite och bara haft det gott. Tacksam för sådana här dagar! 
 
 
Kommentera inlägget här: