Elin Linde

Sol i sinne

Kategori: Allmänt

Jag säger bara ett stort tack till solen som har kikat fram de senaste dagarna. Det har varit ett konstant molntäcke över Umeå hela januari så det känns riktigt fint att se en himmel bakom. Plötsligt har jag insett att det faktiskt är lite ljusare ute och att dagarna sakta med säkert blir längre. Härligt! Idag inledde jag dagen med jobb och sedan föreläsning. Nu har jag varit ute med Enok i skogen och snart ska jag ha en intervju. Intervjun är på skype och jag är typ mest nervös för att tekniken inte ska funka, var så längesedan jag använde skype senast. Håller tummarna att det ska gå bra! Annars idag ska jag försöka skriva klart ett arbete och sedan ta det lungt. Johannes kommer hem sent ikväll och det ser jag såklart fram emot! Ha en fortsatt bra dag allesammans! 
 
 
 
Kommentera inlägget här: