Elin Linde

Fotbollshelg

Kategori: Allmänt

Jag började att skriva ett inlägg förut men kom av mig så gör ett nytt försök. Ska försöka sammanfatta helgen lite kort. I fredags klockan 15.00 styrde mitt fotbollslag iväg mot Skellefteå och fotbollscup. När bi kol dit checkade vi in på hotellet och sedan hade vi två matcher på kvällen som vi vann. På lördagen fortsatte spelandet och vi vann gruppen och var därmed vidare. Jag fick dock en lårkaka vid sidan av knät så jag avstod spel i de två sista matcherna. De gick vägen och vi vann helt enkelt hela cupen. Så KUL!  Mellan matcherna har vi haft teori och lite olika aktiviteter. Bra helg helt enkelt! Kom hem sent igår så hann inte göra så mycket mer på kvällen. Idag har vi brunchat,  jag har bakat lite, varit ute i skogen på skidor, lagat mat och haft det supermysigt! Så skönt med en lugn söndag här hemma. 









Kommentera inlägget här: