Elin Linde

Väntan

Kategori: Allmänt

Idag har vi fått klartecken att vi kan åka till det nya stället.  Vi behöver dock vänta på trailer och sådär innan vi kan sätta igång på plats så nu är jag hemma och väntar. Förhoppningsvis kommer vi dit efter lunch och då ska jag såga ner massa träd. Känner mig faktiskt lite otaggad just nu efter allt strul men det blir säkert bättre när vi väl är på plats i vattnet. Annars idag är det träning efter jobbet och därefter väntar nog en lugn kväll. Har träningsvärk idag efter gymmet igår och det känns riktigt gött. Haha. Jag tänkte att jag kunde dela med mig av lite bilder från våra kära grönsaker i landet. Vi har fått massvis på squash, tomater, sallad, mangold, stjälkselleri, m.m. Förra veckan kom även våra paprikor igång. Så roligt! 
 
Titta så fint vi har fått det på framsidan. Pappa (och mamma) var här och fixade insynsskydd på både bak och framsida och vi är mer än nöjda! 
Kommentera inlägget här: