Elin Linde

Trött

Kategori: Allmänt

Jag är så trött nu för tiden och förstår inte varför egentligen. Jag skulle helt enkelt behöva sova lite mer tror jag. Haha. Idag har jag varit ute och jobbat i ån. Kom hem vid fem och nu har jag käkat. Snart ska vi gå en promenad med Enok innan det är dags för mig att åka på träning. Efter träningen ska vi ha möte med spelarrådet. Annars så mår jag ganska så bra, eller jag har lite känningar på förkylning men hoppas att mitt immunförsvar lyckas slå bort bacillerna. Några roliga grejer är att till helgen ska vi åka till Stockholm och hälsa på delar av Johannes familj. Det blir kul! En till rolig grej är att vi har beställt en resa till Kap Verde i november och det ser jag verkligen fram emot. Så roligt. 

Hoppas ni alla har det bra! Kram. 


Kommentera inlägget här: