Elin Linde

En helg senare

Kategori: Allmänt

Alltså, jag förstår inte varför tiden går så fort. Vips så är denna veckan slut och likaså helgen. Det som är så skönt med helg! Den började med att vi möttes upp ett gäng och käkade på Umeå street food festival där jag köpte ost och käkade paella. Fredagskvällen spenderade vi hemma och oj så skönt det var. Jag älskar verkligen fredagskvällar! På lördagen hade vi match mot serieledarna och trots en mycket väl genomförd match så förlorade vi med 1-2. Huvva.  På kvällen kikade vi film, åt kladdkaka och hade det gött. Idag har vi varit på språkkurs och tyvärr var Enok lite disträ pga löptik.  Jaja, så kan  det vara ibland. Annars har jag pluggat lite på min distanskurs som jag läser, lagat mat, bakat bullar, käkat, for ut på en spontan joggingrunda med pannlampa och nu har vi kikat på ett avsnitt av serien Nobel.  Oj, så bra! Hej då. 

Kommentera inlägget här: