Elin Linde

Helgen

Kategori: Allmänt

Det känns lite jobbigt att det är måndag i morgon igen för jag känner inte riktigt att jag haft någon helg. Igår hade vi match i Skellefteå där vi, liksom alla andra matcher, hade spelet men förlorade ändå. Segt att inte få in bollen! Efter matchen for vi hem och när jag kom till UÅ hämtade min snälla klasskamrat Johanna upp mig och så sov jag hemma hos dem. Jag blev bjuden på middag och blev ompysslad. Så mysigt! Idag steg bi upp tidigt för att åka en bit till stället där exkursionen höll hus. Dagen har lunkat på bra och vårt avslut pådagen sammanfallde med att Johannes passerade. Jag for med honom hem och här hemma lagade vi mat som vi bjöd Jakob på. Trevligt! Nu har vi tittat på sista avsnittet av serien Nobel som gått på SVT och jag kan varmt rekommendera den. Nu ska jag läsa lite innan sovdags. Känner mig lite stressad inför veckan. Mycket som ska göras och dessutom svåra grejer. Aja. Det löser sig! Kram. 

Kommentera inlägget här: