Elin Linde

Veckosummering

Kategori: Allmänt

Halli hallå!
Hoppas allt är bra med er alla! Jag tänker att jag skall gå igenom veckan lite snabbt. I början av veckan var det ganska så mycket plugg och jag ägnade mesta tiden åt det. Hann med att träna lite också och lite annat också såklart. I onsdags höll jag i ett tabata-pass för mitt fotbollslag och det gick ganska så bra ändå. Efter lunch på torsdagen lugnade det sig med plugget, så skönt! På torsdagskvällen var vi hemma hos Oscar på hemgrupp. På fredagen efter skolan så gick Johannes och jag en sväng på stan och sen på kvällen spelade vi spel och hade det gött här hemma. Lördagen var ganska så oplanerad och började med hundträff ute i skogen. Därefter for vi (och alla andra) runt på Ersboda och gjorde diverse olika ärenden. Kvällen spenderades framför Så mycket bättre och sedan pussel. Idag har vi flytt kusten in i landet och åkt vårt premiäråk på längdskidor. Det var så kul och härligt! Känner dock att jag tappat alla skidmuskler typ. Haha. Vi hade med oss fika och nyponsoppa som vi åt längst med älven i Rödås och det var sådär mysigt som vinterfika är. Ikväll har vi gjort pizza och bara tagit det lungt. Veckan började helt enkelt i väldigt högt tempo och avslutades desto lugnare. Det behövdes. Ha det gött!
 
 
 
Kommentera inlägget här: