Elin Linde

Veckan som gått

Kategori: Allmänt

Ytterligare en vecka lider mot sutt slut och söndagskvällen är här. Känns som att klockan är typ åtta men den är inte ens fyra. Knepigt med detta ständiga mörker. Iallafall, i veckan har jag varit i skolan som vanligt och pluggat på. I måndags körde vi bodypump på kvällen. I tisdags stannade jag på skolan på kvällen och jobbade med ett grupparbete. I onsdags höll jag i tabata för mitt fotbollslag och det gick ändå bra. I torsdags var vi hos Louise på kvällen. I fredags körde vi spinning och sedan grillning vid nydala och efter det följde Lars med oss hem på fredagsmys. Igår lördag, var vi först ute och gick här i skogen (så fint!) och så pluggade jag typ hela dagen. På kvällen var vi på gospelkonsert på kafe station och det var trevligt. Idag har vi och Lars varit vid Starrberget och vandrat lite. Så fint med all snö som fallit det senaste dygnet och verkligen härligt att bara komma ut! Tja, där har ni veckan summering. 
 
Enok börjar må bättre och bättre efter pinn-incidenten och är mer lik sig själv. Johannes ringde till veterinären och de sa att det förmodligen inte var något farligt men att det kan ta lång tid att läka. Han snarkar fortfarande mer än innan så han är nog fortsatt lite svullen. Men det viktigaste är iallafall att han är glad igen! Tack för det! 
 
 
Kommentera inlägget här: