Elin Linde

Hola

Kategori: Allmänt

Solen börjar sakta med säkert komma fram och om ett tag ska jag bege mig ut men först tänkte jag berätta lite om senaste tiden. I fredags hade jag min sista dag i skolan vilket innebär att tre år är avklarade och att vi nu har sommarlov. Så härligt! Kvällen spenderade vi hemma hos Maria på hennes examensfika vilket var väldigt mysigt. När vi käkade oss färdigfiksde styrde vi bilen mot Kåge och mamma och pappa. De var uppe på sin årliga städning innan sommaren och det tyckte jag var väldigt trevligt! Dessutom hade de med möbler till oss, tjoho!  Nu är vi en kökssoffa och byrå rikare. Under helgen jobbade vi på i Kåge och hade det gött. När söndagen kom bar det av hemåt igen och mapa sov här till måndag. Resten av veckan har varit ganska så lugn annars. Spelade match i tisdags som vi tråkigt nog förlorade, har tränat fotboll, umgåtts med Johannes och Enok, mm. Kram på er! 

KOMMENTARER:

  • BM säger:
    2017-06-08 | 22:47:00

    Blev ju jättefint med soffan. Vart hamnade byrån?

Kommentera inlägget här: