Elin Linde

Dimma

Kategori: Allmänt

Idag har det varit så otroligt fuktigt ute att jag många gånger trott att det regnat. Men icke. Det kallas höst och det är fint. Löven är gula och faller ner från träden. Idag har vi börjat på vår skogsbruksplan och inlett vår fältvecka. Kort och gott kan jag säga att vi ska kartlägga ett stycke skog och föreslå åtgärder. Lättare sagt än gjort men förhoppningsvis kommer vi bara bli bättre och bättre under veckans gång! Efter en dag ute kom jag hem vid fem, lagade crêpes, åt i all hast och for sedan på hundkurs. Enok var duktig och just nu ligger han helt utslagen efter en lång och aktiv dag. Härligt tycker jag. Innan läggdags ska jag baka min deg som jag precis satt och låta den jäsa i kylen till i morgon. Bara så ni vet. Skepp och hoj!

Kommentera inlägget här: