Elin Linde

Regnet det bara öser ner

Kategori: Allmänt

Det är så mörkt ute att jag trodde klockan var sju på kvällen när den var två på dagen. Snön har regnat bort och gatorna är halare än någonsin. Trots detta är det ganska så bra med mig. I helgen som var har jag spelat innebandyturnering, pluggat på skolan med några, ätit brunch med Johannes på invito, gått på stan, vandrat, varit hos Köpplers, varit på hundkurs, gjort massa ärenden, bakat lussekatter, pluggat och bjudit på adventsfika. Det är galet att det redan varit första advent! Det var iallafall mysigt att fika lussekatter, pepparkakor, glögg, clementiner och bara prata. Igår var jag i skolan och sedan på hundträning. Idag har jag varit i skolan och ska på hundkurs idag igen. Kul!

Juste! Jag har ju inte berättat världens grej. Johannes och jag har köpt en lägenhet! På röbäck en bit utanför stan i ett radhusområde. Det känns jättekul och läskigt på samma gång. Flyttar sker i sluter av januari och oj så jag längtar! Jag kommer dock sakna vår lilla stuga men var sak har sin tid. Röbäck here we come!

Johannes är borta i Gävle och då är det då tur att jag har Enok. Världens bästa!
Kommentera inlägget här: