Elin Linde

Granpub

Kategori: Allmänt

Igår efter skolan samlades alla som ska vara med på julgransförsäljningen till en granpub där vi informerade och gjorde lite övningar. Det var skönt när den var avklarad och det kändes bra efteråt. När jag väl kom hem märkte jag att telefonen min var borta så fick åka tillbaka till kårhuset och leta efter den där, lyckligt nog låg den kvar. Idag har jag inte hunnit göra så mycket mer än att träna med Enok och så har jag tänkt skriva klart en labb innan jag drar till skolan. 
 
Annars har det inte hänt så värst mycket de senaste dagarna. Har gått massa låååånga promenader, blivit blöt i regnet, jobbat, varit på hundkurs och varit med min familj. Det är mycket att göra med granarna men jag tror och hoppas att läget är under kontroll. Förresten, vi har kommit ett steg längre med lägenheten men säljaren verkar vara lite svårflörtad så vi får se hur det hela går. Spännande iallafall! Nu ska jag skriva lapprapport och önska er en fin dag! Kram. 
 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2016-11-24 | 10:08:27

    Hur långa är de lååånga promenaderna?

    Svar: De långa promenaderna ligger mellan en timma och en och en halv. För en som inte älskar att promenera känns det långt iallafall :P
    Elin Linde

  • Anonym säger:
    2016-11-24 | 10:08:28

    Hur långa är de lååånga promenaderna?

  • Anonym säger:
    2016-11-24 | 10:08:29

    Hur långa är de lååånga promenaderna?

Kommentera inlägget här: