Elin Linde

Söndag

Kategori:

Hej kompisar! 
Jag har blivit lite otaggad på att skriva pga min kamera. Den har liksom blivit lite dålig så bilderna inte kommer upp i samma skärpa som tidigare. Jag har ju haft den i flera år och användt den flitigt så det kanske är naturligt att den blivit sämre. Den funkar, absolut, bara att jag inte blir så taggad på att använda den. Jag skall försöka ge den en värdig tid innan vi skiljs åt. Jag tror det får bli en ny kamera någon gång i vår för det är något som fattas mig. Nog pratat om kameror. I fredags var vi med skolan på domsjö bruk, de gör en rad olika saker, bland annat viskos. Alltså en slags tråd av träd. Fascinerande men jag blev ytterligare en gång ledsen av att deras varor för produktion utomlands. Liksom för alla andra fabriker är det billigare att inte göra själva produkten i Sverige. Annars var det intressant plus att vi fick lunch vilket alltid är välkommet. Efter besöket hängde Philip och jag med Linnea till Sollefteå för att hämta hennes lilla valp. Allt gick bra och Heidi, som hunden skall heta, var söt. Resan hem är en historia i sig men till slut kom vi hem till ett isigt Umeå. Igår tränade jag, chillade, cyklade till Stinas nya lägga och på kvällen hade Joel kalas. Jättetrevligt var det! Idag skall jag fixa här hemma, dra till kyrkan, åka till Linnea och träna fotboll ikväll. Sent ikväll kommer Johannes äntligen hem igen, det blir kul! 

Ha en fin dag! 

I fredags var det så fint när jag cyklade till skolan. 
@ domsjö bruk
Iksu plus ligger så himla fint vid älva! När jag blir stor vill jag också ha en träningslokal vid vatten. 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: