Elin Linde

Dags för nytt

Kategori: Allmänt

Nu är det dags för ett nytt inlägg här på bloggen och jag tänkte berätta lite om jul. Den 23:e december klockan typ 22.00 kom jag hem till Emma och då var vi klara med granarna. Så skönt och oj så trött jag var! Julafton firades i samma hus med Johannes familj och allt var väldigt mysigt. På juldagen styrde vi bilen mot Ornunga där hela min familj firat jul. Det var så härligt att träffa alla igen! Den 26:e hade vi mysfrukost ett gäng kompisar och wow så härligt det är att träffa fina vänner! Dagen fortsatte i Ornunga sporthall där Stina höll i ett pass för familjen. Haha. Sen for vi till Lottas på mat. Världsbäst! Sedan har dagarna fyllts med diverse olika saker och aktiviteter. Jag har haft det riktigt fint men har varit väldigt trött. Idag åkte vi till Grövelsjön och jag är fortfarande trött. Kanske lite sjuk... Men men. Det ska bli roligt att hänga här ett tag iallafall! 

Kommentera inlägget här: